Wycieczka do Kotliny Jeleniogórskiej

Opublikowano: 28 października 2016 | Autor: dorota | Kategoria Aktualności

22 i 23  października wraz z grupą z Opola wybraliśmy się na ostatnią w tym roku wycieczkę-pielgrzymkę. W sobotę nasz ksiądz proboszcz zaproponował nam piękne szlaki Rudaw Janowickich. Ale najpierw udaliśmy się do Sanktuarium  Matki Bożej Łaskawej w Krzeszowie. Piękno barokowej bazyliki mniejszej oraz kościoła pw. św. Józefa  wszystkich zachwyciło. Później wyruszyliśmy w góry. Wędrówka łagodnymi szlakami Rudaw dostarczyła wspaniałych widoków gór i lasów ubranych w bajecznie kolorową, jesienną szatę. W niedzielę, po mszy św. w kościele pw. Nawiedzenia św. Elżbiety udaliśmy się do podnóży największego szczytu Sudetów – Śnieżki. Część uczestników wjechała na Kopę i pośród zimowej scenerii wędrowała w dół. Druga grupa podchodziła piechotą do „Samotni”, gdzie w schronisku wszyscy się spotkali i już razem zeszli z powrotem do Karpacza.  W drodze powrotnej do domu zatrzymaliśmy się w Kowarach i odwiedziliśmy Park Miniatur z zabytkami Dolnego Ślaska. Zdjęcia z tego wyjazdu można zobaczyć w galerii.